Hoe kan ik bestellen? 

Klik op het gewenste artikel (Je kunt op het artikel klikken en dan wordt deze vergoot).

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

Klik op 'meer informatie' en daarna op de knop "Bestellen" en vervolgens klik je op 'Bestelling plaatsen'.

Om de bestelling te plaatsen moet er een account aangemaakt moeten worden, zo hebben wij alle gegevens die nodig zijn om de bestelling te versturen. (Zorg dat het account met correcte gegevens wordt ingevuld, deze gegevens worden ook gebruikt voor het versturen van de orderbevestiging per email en bestelling naar het opgegeven huisadres).

Heb je al een account dat is het wachtwoord per email naar je toe gezonden. Ben je je wachtwoord vergeten kun je deze altijd opnieuw aanvragen.

Klik dan op 'Volgende' en hier worden de verzendkosten vermeld en is het vakje Ideal automatisch aangeklikt.

Nadat je op 'Volgende' hebt geklikt kom je bij het overzicht van de bestelling. Hier kun je ook een opmerking plaatsen.

Wanneer je nu 'bestelling plaatsen' hebt aangeklikt volgt de betaling via Ideal.

Hoe kan ik betalen? 

Betaling gaat via Ideal, heb je geen internetbankieren, neem dan contact met ons op via het contactformulier op de website of stuur een email naar
info@minies.nl

Nadat de betaling goed is ontvangen is je bestelling geplaatst. Binnen 24 uur wordt de orderbevestiging, tevens factuur voor je eigen administratie, per email naar het opgegeven emailadres verzonden.
Ontvang je binnen 24 uur geen orderbevestiging per email, neem dan contact met ons op via het contactformulier op de website of stuur een email naar
info@minies.nl



 
Privacy Policy 


Alle persoonsgegevens worden in ons klantenbestand opgenomen en gebruikt voor de afhandeling van de bestelling en het versturen van de nieuwsbrief. Deze persoonsgegevens worden niet aan derden verstrekt.
 

Verzending

Een bestelling wordt binnen 5 werkdagen verstuurd.

Alle artikelen worden verstuurd als brievenbuspost. Wij hanteren hiervoor de tarieven van post.nl  
Mochten je meerdere artikelen bestellen en deze passen niet meer door de brievenbus dan zullen we deze versturen via de pakketpost.

 

Ruilen/Retourneren

Ruilen is geen probleem. Laat ons weten dat de maat niet goed is en stuur dan de babyslofjes binnen 14 dagen ongedragen retour. Kijk op de site welke slofjes op voorraad zijn en geef aan oms door voor welke slofjes en welke maat je ze wilt ruilen.

Retourneren is geen probleem. Laat ons weten dat je een artikel terug wilt sturen  en stuur het artikel binnen 14 dagen ongedragen of ongebruikt terug. Minies zal het bedrag exclusief de verzendkosten terugstorten op de rekening.