1. Kan ik de kleurencombianties wijzigen van de babyslofjes?

Nee, wij hebben het concept iets veranderd. De Minies die wij maken plaatsen we op de website. Houd deze in de gaten want het aanbod blijft wisselen.

2. Als ik een paar babyslofjes heb ontvangen en de maat is niet goed, mag ik ze dan ruilen voor een andere maat?

Ruilen is geen probleem. Laat ons weten dat de maat niet goed is en stuur dan de babyslofjes binnen 14 dagen ongedragen retour. Kijk op de site welke slofjes op voorraad zijn en geef aan oms door voor welke slofjes en welke maat je ze wilt ruilen.

3. Ik heb een artikel thuis ontvangen en ik wil het graag retourneren en het geld terug ontvangen.

Retourneren is geen probleem. Laat ons weten dat je een artikel terug wilt sturen en stuur het artikel binnen 14 dagen ongedragen terug. Minies zal het bedrag exclusief de verzendkosten terugstorten op de rekening.

4. Ik zie de afbeelding enkel in het klein, kan ik deze ook vergroot zien?

Wanneer je op de afbeelding klikt dan wordt deze vergroot.

5. Kan je enkel via Ideal betalen?

Ja, er kan enkel via Ideal betaald worden. Deze betaalwijze is 100% betrouwbaar en het makkelijkst voor iedereen. Mocht je niet beschikken over Internetbankieren, neem dan contact op met Minies via het contactformulier op de website of via
info@minies.nl
wij kunnen de factuur dan naar je toe mailen en kan je deze zelf overmaken.


6. Is Ideal 100% betrouwbaar?

Jazeker, Ideal is 100% betrouwbaar, klik op het Ideal icoontje onder de button 'Verzending en verzendkosten' om alles te lezen over Ideal.

7. Is het ook mogelijk om een bestelling naar het buitenland te versturen?

Via de site kan je enkel een bestelling naar Nederland en België laten versturen. Wil je een bestelling naar een ander land versturen, geef dit aan in het opmerkingen en wij nemen contact met je op.

8. Hoe kan ik contact opnemen met Minies? 

Stuur een mailtje naar info@minies.nl en wij geven binnen 2 dagen een reactie.